Benvenuti à i nostri siti web!

Jiaodong Economic Circle rinforza a cooperazione finanziaria

nutizie 1

A penisula di Jiaodong hè situata in a zona costiera nord-est di a pianura di a Cina di u Nordu, à l'est di a pruvincia di Shandong, cù parechje colline.A superficia tutale di a terra hè di 30 000 chilometri quatrati, chì rapprisentanu u 19% di a Pruvincia di Shandong.

L'area di Jiaodong si riferisce à u Valle di Jiaolai è l'area di a Peninsula Shandong à l'est cù lingue, culture è costumi simili.Sicondu a pronuncia, a cultura è i costumi, pò esse suddivisu in i zoni collinari di Jiaodong cum'è Yantai è Weihai, è i zoni pianu nantu à i dui lati di u fiume Jiaolai cum'è Qingdao è Weifang.

Jiaodong hè circundatu da u mare da trè lati, cunfina cù e zone interne di Shandong in u punente, face a Corea di u Sud è u Giappone attraversu u Mari Giallu, è face u strettu di Bohai à u nordu.Ci sò parechji porti eccellenti in l'area di Jiaodong è a costa hè tortuosa.Hè u locu di nascita di a cultura marina, chì hè sfarente da a cultura agricula.Hè ancu una parte impurtante di e zone costiere di a Cina.Hè una basa impurtante di l'industria industriale, agricula è di serviziu.

E cinque cità membri di u Circulu Economicu di Jiaodong, à dì Qingdao, Yantai, Weihai, Weifang è Rizhao, anu firmatu una cooperazione strategica u 17 di ghjugnu durante una videoconferenza per prumove a cooperazione finanziaria in tutta a regione.

Sicondu l'accordu, e cinque cità realizanu una cooperazione strategica cumpleta in i servizii finanziarii per l'ecunumia reale, espansione l'apertura finanziaria, è prumove a riforma finanziaria è l'innuvazione.

L'aggregazione di risorse finanziarie, a cooperazione trà l'istituzioni finanziarii, a coordinazione di a supervisione finanziaria è a cultivazione di talentu finanziariu seranu priorità chjave.

E cinque cità utilizanu piattaforme esistenti cum'è u Qingdao Blue Ocean Equity Exchange, a Qingdao Capital Market Service Base, è a Global (Qingdao) Venture Capital Conference per organizà eventi di matchmaking in linea è offline, prumove industrie emergenti cum'è Internet industriale. à mezu à a pandemia di COVID-19, è accelerà a sostituzione di i vechji mutori di crescita cù novi.


Tempu di Postu: Apr-26-2022