A sbucciatrice verticale di artigli, hè una piccula attrezzatura aduprata apposta per a trasfurmazioni di l'artigli di polli è anatre. A macchina hè tutta fatta d'acciaio inossidabile, cun rendimentu affidabile, operazione simplice, applicazione flessibile è alta efficienza di produzzione, soprattuttu adattata per a macellazione chjuca. Hè aduprata per a rimozione automatica di a pelle gialla dopu a macellazione di pollame. L'equipaggiu hè faciule d'operare è hà una bona stabilità. Si pò risolve bè u tassu di rimuzzioni netta di a pelle di pede di pollame. Hè una scelta ideale per i picculi impianti di trasformazione di l'alimentariu, i pianti di allevamentu di pollastre, alberghi, ristoranti è picculi imprese individuali.
JTLZT08 Verticale Claw Peeling Machine Hè aduprata per caccià a pelle gialla dopu chì i pedi di pollo sò tagliati, è u dito di gomma hè guidatu da u mutore per rotà, in modu chì i pedi di pollo si movenu in spirale in u cilindru, in modu di ottene i requisiti di sbucciatura. .
Principiu di funziunamentu: A rotazione rapida di l'arburu principale in acciaio inossidabile spinge u bastone di cola nantu à l'arburu principale per realizà un muvimentu spirale relativo, è spinge i pedi di gallina à vultà in u cilindru.
Hè strufinatu in spirale cù u bastone di cola nantu à a longa groove di u cilindru per rializà u flapping è l'attrito di i pedi di pollulu, cacciendu cusì a pelle gialla nantu à a superficia di i pedi di pollulu è rializendu a rimozione di a pelle gialla di i pedi di pollulu.